Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ψεύτικο χαρακτήρισε το πρωτάθλημα ο Φερέιρα.

Βρίσκομαι εδώ λίγο καιρό. Κατά τη διάρκεια της ζωής μου, υποχρέωσα τον εαυτό μου να προπονώ και να δουλεύω πάντα με σκοπό τη νίκη. σε οποιοδήποτε σύλλογο πήγα, πήγα με αυτό τον σκοπό. Ουσιαστικά, αυτός είναι ο σκοπός όλων των ομάδων που προπονώ. Όσοι δουλεύουμε έτσι, όπως εγώ, δεν μας αρέσει να μας κοροϊδεύουν. Εγώ αισθάνθηκα ότι με κορόιδεψαν.

Επιπλέον, δεν καταλαβαίνω ελληνικά και δεν μπορώ να έχω όλες τις πληροφορίες που βγαίνουν καθημερινά. Αλλά από όσα μάθαινα εμμέσως, πραγματικά έμαθα ότι φίλαθλοι, όχι της ομάδας μου, συμπεριφέρθηκαν άσχημα στο τέλος του ματς. Ένας μεγάλος αριθμός φιλάθλων του ποδοσφαίρου και άνθρωποι ειλικρινείς, αληθινοί, αντιμετώπισαν την κατάσταση και ορισμένοι που ήταν στο γήπεδο μας αντιμετώπισαν άσχημα. Θα έλεγα ότι η αντίδραση αυτή ήταν τέτοια μπροστά σε ένα ψέμα. Ήταν ένας αγώνας ψεύτικος.

Όσο είμαι εδώ, μου είπαν ότι δύσκολα θα μπορούσε ο Παναθηναϊκός να κατακτά πολλούς τίτλους. Εγώ δεν το αποδέχτηκα αυτό και είπα ότι οι μεγάλες ομάδες πρέπει να δουλεύουν για να κατακτήσεις τίτλους. Υπάρχουν όμως στιγμές που δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα όρια του λογικό. Τώρα κατανοώ ότι όσα έγιναν το προηγούμενο Σάββατο, τοποθέτησαν όσους αγαπούν το ποδόσφαιρο μπροστά σε ένα δίλημμα. Γιατί όσες ομάδες παίζουν καλά δεν παίρνουν τον τίτλο. Κατανοώ γιατί ο Παναθηναϊκός είναι ομάδα με πρεστίζ στην Ευρώπη και πετυχαίνει περισσότερα στις διοργανώσεις της ΟΥΕΦΑ και όχι στην Ελλάδα.

Εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι, δουλεύω στα πλαίσια που μου καθορίζει η χώρα και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι δουλέψω με τους ποδοσφαιριστές μου και να τους κάνω να δεχτούν ότι μπορούν να ξεπεράσουν τα όρια. Ο στόχος και η δουλειά μου είναι να φτιάξω τους ποδοσφαιριστές ώστε να ξεπεράσουν κάποια κατεστημένα, που ίσως δεν μας επιτρέπεται να ξεπεράσουμε. μου αρέσει να νικάω και δουλεύω για αυτό, όμως δεν μπορώ να κάνω περισσότερο. Εύχομαι οι αντιδράσεις να επηρεάσουν ώστε να αλλάξουμε κάποια πράγματα για τα οποία όλοι μιλάμε, αλλά λίγα γίνονται.

Μέχρι την τελευταία μέρα της περιόδου, θα έλεγα ότι όσοι αγαπούν το ποδόσφαιρο, ας μην είναι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού, να ξέρουν ότι αυτή τη μάχη θα δώσω. Σαφώς δεν θα καταφερθώ κατά των κανονισμών, δεν θα προσβάλω τις δομές της χώρας. Όμως θα δώσω τη μάχη μου για να παίξουμε όπως τους τελευταίους μήνες και μπορούμε να νικήσουμε κάθε αντίπαλο, όσο οι κανονισμοί τηρούνται από όλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου