Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Η Χατζηβασιλείου και οι πλαστικές.

Δουλεύει σκληρά, διαφορετικά δεν θα αναγκαζόταν να πηγαινοέρχεται από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη και ανάποδα, δεν έχει κάνει καμία πλαστική και στο σπίτι της, κυκλοφορεί κυρίως με τις πυτζάμες της και όχι με τουαλέτες και πανάκιρβα αξεσουάρ, όπως θέλουν να παρουσιάζουν πολλοί. Αυτά λέει η Βίκυ Χατζηβασιλείου σε συνέντευξή της, τονίζοντας ότι προτιμά να μην ασχολούνται μαζί της.
«Δεν το έχω επιδιώξει και θα προτιμούσα να μην ασχολείται κανείς μαζί μου. Να έχω τους τηλεθεατές μου εκεί στην εκπομπούλα μου, να με παρακολουθούν ήσυχα κι ωραία και να μην υπάρχει κανένα παρασκήνιο. Αλλά τα σχόλια είναι εκ των ουκ άνευ όταν είσαι σ’ αυτή την δουλειά. Δεν γίνεται αλλιώς».
Η παρουσιάστρια του Πάμε Πακέτο απαντά στην ερώτηση γιατί πιστεύει ότι κάποιοι –κυρίως τηλεκριτικοί – επιλέγουν να την «χτυπάνε». «Πρέπει ορισμένοι άνθρωποι να γράψουν μια στήλη που να έχει αναγνωσιμότητα. Αλλιώς θα τους διάβαζε μόνο ο περιπτεράς τους. Γράφουν για μένα γιατί έχουν εξαντλήσει τους υπόλοιπους και ήλθε η ώρα να τινάξουν λίγη λάσπη και σε μένα. Ένα μεγάλο πηλοφόρι, ρε παιδί μου είμαστε στην τηλεόραση. Λάσπη από εδώ, λάσπη από κει… σαν εργοτάξιο», λέει, προσθέτοντας ότι το πρώτο πράγμα που της έρχεται στο μυαλό όταν ακούει την λέξη τηλεκριτικός είναι δόσεις ευφυίας και χολής μαζί.
Κεφάλαιο πλαστικές. Τι γίνεται τελικά, έχει κάνει; Τι έχει να πει σε όσους λένε ότι έχει κάνει πλαστικές; «Ας δουν την μαμά μου και θα καταλάβουν. Δεν έχω κάνει καμία πλαστική και πραγματικά, επειδή με κούρασε πολύ αυτό το θέμα, βάζω και στοιχήματα δημόσια. Ας έλθει να με ψάξει όποιος θέλει. Και γιατί να κάνω πλαστική; Έχεις δει πολλές γυναίκες στα 40 κάτι τους να κάνουν πλαστική; Δεν είναι γελοίο; Την πλαστική μπορεί να την σκεφτόμουν αν συνέχιζα να κάνω τηλεόραση μετά τα 55 μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου