Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Το πάθος του Σισσέ,προσφεύγει στην ΟΥΕΦΑ.

Τίποτε δεν σταματά τον Σισσέ.Προσφεύγει στην ΟΥΕΦΑ για όσα ντροπιαστικά έγιναν στο Καραϊσκάκη.Οι Μαρινάκηδες δεν υπολόγισαν ότι έχουν να κάνουν με μεγάλους παίχτες που τους σέβεται όλη η Ευρώπη και όχι με κάτι Μιραλάδες που δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους.Τώρα λοιπόν οι τραμπουκισμοί θα φθάσουν μέχρι την ΟΥΕΦΑ και να δούμε πως θα καθαρίσουν εκεί στον Πειραιά.
Αναλυτικά ο Σισέ δήλωσε: «Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν εξοργισμένοι, κατευθείαν προς τα εμένα για να μου επιτεθούν. Ήμουν ο στόχος τους. Κάποιοι με χτύπησαν και εγώ απάντησα για να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι βάρβαροι».
Και συμπλήρωσε: «Είναι ντροπή. Δεν θα το αφήσω έτσι. Αυτή την εβδομάδα θα παραπονεθώ στην UEFA και σας λέω με βεβαιότητα, ότι δεν θα τα παρατήσω» δήλωσε ο πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού στη γαλλική εφημερίδα.

Παράλληλα επανέλαβε ότι: «Αυτό το καλοκαίρι θα φύγω, αυτό είναι σίγουρο. Εδώ δεν μπορώ να παίξω". Αναλυτικότερα δήλωσε: «παρά το γεγονός ότι οι οπαδοιί του Παναθηναϊκοιύ είναι φανταστικοί κι η ομάδα σπουδαία, δεν μπορώ να παίξω άλλο σε αυτό το πρωτάθλημα».

Ο Σισέ προχώρησε παραμένει... εκτός εαυτού και για τις ρατσιστικές αντιδράσεις του κόσμου, αναφέροντας στην εφημερίδα ότι οι οπαδοί του Ολυμπιακού τον έβριζαν και τον αποκαλούσαν "μαϊμού".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου