Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Μανωλίδου:Απέτυχα στον πρώτο γάμο.

«Το 2010 ήταν πολύ όμορφο, πολύ δημιουργικό και με πολλούς νέους φίλους. Ήταν από τις πιο ωραίες χρονιές της ζωής μου!»
Σε ποιες φάσεις της ζωής σου θεωρείς ότι απέτυχες;Στον πρώτο μου γάμο. Θεωρώ ότι ήταν μία αποτυχία. Άλλωστε, κάθε γάμος που οδηγεί σε διαζύγιο είναι αποτυχία. Ίσως ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία της ζωής μου.
Αισθάνεσαι παρεξηγημένη;Αν οι άνθρωποι που προσπάθησαν κατά καιρούς να δημιουργήσουν μία άλλη εικόνα για μένα ήταν γνωστοί μου, ενδεχομένως και να αισθανόμουν έτσι. Από τη στιγμή, όμως, που όλοι αυτοί οι άνθρωποι μού είναι άγνωστοι -δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να με γνωρίσουν και απλώς δημιουργούσαν μία φανταστική εικόνα για μένα μόνο και μόνο για να έχουν κάτι αρνητικό να πουν- δεν έχω αρνητικά συναισθήματα. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν συμβαίνει. Δεν νιώθω παρεξηγημένη.
Δεν ήξερες ότι ο κόσμος της τηλεόρασης δεν είναι αγγελικά πλασμένος;Δεν το ήξερα, όχι. Δεν παρακολουθούσα τηλεόραση προτού ασχοληθώ επαγγελματικά μ' αυτήν. Ήμουν τόσο πολύ απορροφημένη από τη μουσική μου και από την οικογένειά μου που, στο σπίτι μου, δεν την άνοιγα καθόλου. Έβλεπα τηλεόραση αργά το βράδυ, μόνο για να δω κάποια ταινία ή κανένα DVD. Ήταν πολύ περίεργο, γιατί όταν μου ζήτησαν να συμμετάσχω στο Ελλάδα, Έχεις Ταλέντο, δεν ήξερα τι να πω, γιατί δεν το είχα δει ποτέ μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου