Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Συνέντευξη Νιόπλια.

Εφόλης της ύλης μίλησε ο Νίκος Νιόπλιας σε συνέντευξη του στον sport fm.
«Αυτό με πνίγει και θα το λέω πάντα. Ηθική υπάρχει σε αυτό το χώρο; Τον προπονητή τον είχαν βρει 3-4 εβδομάδες πριν φύγω εγώ. Σε μία συνάντηση με τον πρόεδρο και τον Φρέιτας, τον ρώτησε ο πρόεδρος τι φταίει και ο Φρέιτας είπε πως αυτή η ομάδα δεν μπορεί να παίξει καλά ούτε με τον Βαλντάνο τεχνικό διευθυντή και τον Μουρίνιο προπονητή, λέγοντας... ο πρώην παίκτης ο Ζιλμπέρτο, πρώην παίκτης ο Σεϊταρίδης, πρώην παίκτης ο Κατσουράνης… Και μετά από μία εβδομάδα πάει και φέρνει προπονητή τον Φερέιρα τον φίλο του! Είναι να τρελαίνεσαι! Λέγανε ότι δεν παίζουμε καλά με μένα προπονητή. Ε, τώρα που παίζουμε καλά…».
«Μετά την απομάκρυνση του Κέζου έγινε μία φασαρία δική μου με άλλους και παραιτήθηκα. Θα χάναμε και το περσινό πρωτάθλημα, αν δεν ήταν στον πάγκο ένας ήρεμος άνθρωπος όπως εγώ. Όλοι λένε πως φταίνε όσα έγιναν το καλοκαίρι, φταίει ο Νιόπλιας, φταίει ο Καραγκούνης, φταίει ο Κατσουράνης... Δεν έχουμε λίγη τσίπα; Κανείς δεν φταίει κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αν δεν σου κάνει κάποιος, τον διώχνεις το καλοκαίρι. Πρέπει να είμαστε μια ομάδα. Όλοι πρέπει να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας. Εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη του αποκλεισμού από το Champions League. Αλλά πώς να περνούσαμε όταν δεν παίζαμε καλά στο ελληνικό πρωτάθλημα; Εμένα με πήραν για να πάρουμε το πρωτάθλημα. Ο καθένας έβγαζε ότι δεν αντέχω την πίεση. Εγώ που ήμουν 15 χρόνια αρχηγός, πώς δεν αντέχω την πίεση; Άλλα πράγματα δεν άντεχα εκεί μέσα. Λένε ότι δεν αντέχω την πίεση γιατί θέλει να περάσει ο καθένας τα δικά του. Παραιτήθηκα γιατί δεν άντεχα κάποια πράγματα, όπως δεν τα αντέχουν και οι παίκτες. Τι νομίζετε πως είμαι, κανένας μ…ας; Παρέμεινα γιατί με πίστεψε η διοίκηση κι εγώ πίστεψα πως θα άλλαζε η κατάσταση, αλλά δεν άλλαξε. Ο καθένας πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες του και όχι να τα φορτώνουν σε έναν. Δεν υπάρχει ηρεμία εκεί μέσα. Κάποια πράγματα δεν αντέχονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου